10 Şubat 2014 Pazartesi

Imaginarium

 
 

Geçen cumartesi çok yakın bir arkadaşımın Dünya tatlısı kızı Duru'nun 1. yaş günü için hediye arayışına çıktım. Her doğumgünü ve babyshower'a kıyafet almaktan sıkılmış olmalıyım ki bu sefer oyuncak almalıyım diye düşünürken, birden bire Aqua Florya alışveriş mağazasının Kids bölümünde  aslında çok uzun zamandır mağaza dekorasyonuyla dikkatimi çeken Imaginarium mağazasına girmeye karar verdim. ( Yenidoğanların oyuncaktan ziyade biberon, emzik, bez vs. türlü diğer ihtiyaçları olduğu için insan kendini daha çok bebek marketlerde buluyor.) İçerisi Alice Harikalar Diyarı gibi. İnanılmaz yaratıcı, her oyuncak; çocukların oyun oynarken aynı zamanda öğrenmelerini de amaçlıyor. Mağazada neler yok ki...Ahşap yapbozlar ve koordinasyon oyunları, daha büyükler için meslek setleri, mantık oyunları, müzik aletleri, laboratuvar setleri...daha neler neler..Raflardaki her oyuncak bırakın çocukları benim gibi bir yetişkini bile cezbetmeyi başardı. Sanırım mağaza görevlisi benden sıkılmıştır, çünkü neredeyse 1 saat meraklı bir çocuk gibi her şeye elimi atıp durdum. Çok sesli müzik zekasını geliştirecek şekilde tasarlanmış piyanoya ise bayıldım. Tekrar çocukluğuma geri dönme şansım olsaydı kesin onu isterdim sanırım:). Alışverişim bittikten sonra ise daha sonrasında bu mağazayı daha sık ziyaret etmeye karar verdim. Açıkçası fiyatlar genel olarak diğer mağazalara göre biraz pahalı. Ama işlevi ve çocuğunuz üzerinde yaratacağı etki kesinlikle buna değer!!
Biraz araştırma yaptıktan sonra ise Imaginarium markasını bir kez daha tebrik ettim. Müşterilerine yada kendi tabirleriyle 'konuklarına'
  • Kalite
  • Güvenlik
  • Eğitim değeri
  • Eğlence değeri
  • Cinsel ayrımcılık gütmeyen
  • Savaş temalı ürün içermeyen ( Son iki madde benim için oldukça önemli ,her ebeveyn için de öyle olmalı )!!
ekstra değerler sunmayı şirket amacı edinmişler. 30 ülkede 340 satış noktasıyla yüksek kalitede hizmet veren bu mağazayı sizlere de şiddetle tavsiye ediyorum. Unutmayın , oyuncaklar çocukların hayal dünyalarına açılan kapı' dır. Sınırları ne kadar geniş tutarsanız, o kadar yaratıcı ve zeki bireyler olmalarına yardımcı olursunuz.
 
                                                                                                                                       


                                                                                                    Urbanmommy
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder