22 Ocak 2014 Çarşamba

'Yeni Anne'nin hayatını kurtaracak icatlar:)

 

Sara bugün tam 6 ay 1 haftalık oldu. Zaman ilk başlarda hiç geçmeyecek gibi gelirken bugünlerde ise onun büyümesini her gün yeni bir şey öğrenmesini takip edemiyormuş gibi hissediyorum. Her gün bir öncekinden başka bakıyor, ihtiyaçları ve istekleri sürekli değişiyor. Bu hafta yapılacaklar listemde tekrar alışverişe çıkmak, artık oturmaya başlayan minnoşumun gelişimine ve öğrenme sürecine yardım edecek yeni oyuncaklar almak var.
İtiraf etmek lazım ki ilk başlarda çok alışveriş yapılıyor. Neye ihtiyacınız olduğunu bilmeden, duyduğunuz gördüğünüz her şeyi almak istiyorsunuz. Yeni anne olmanın verdiği heyecan da var tabi.. Bir süre sonra gelen hediyeler de eklenince odada eşyaları koyacak yer kalmıyor. Bunların içinden en memnun kaldığım, sadece memnun kalmak da değil, en zor zamanlarımda hayatımı kolaylaştıran 2 ürünü sizlere tanıtmak istiyorum. Anne olanlar bilirler, en önemli problemlerden biri bebeğinizi uyutmak, diğeri de dolayısıyla annenin uykusuzluğudur.. Birisi bebeğinizi kolayca uyutuyor, diğeri ise sizin mışıl mışıl uyumanızı sağlıyor. Kulağa çok hoş geliyor değil mi? Önce yeni nesil ana kucağı olarak tanıtılan 4moms'ın ürettiği mamaRoo'dan bahsetmek istiyorum.
 
 
mamaRoo ev tipi elektrikli bir anakucağı. Onu diğer anakucaklarından ayıran ise 5 farklı sallanma modu sayesinde, bebeğinize, anne kucağındaymış hissi vererek, uyutması. Böylece bebekler diğer salıncaklardaki gibi kendini güvensiz ve rahatsız hissetmiyor ve çok kısa bir süre içinde uykuya dalıyor. Aynı zamanda telefonunuzu bağlayıp kendi playlist'inizden istediğiniz müziği yada ninni'yi çalabiliyorsunuz. Ben Zen müziklerini tercih ediyordum. Bebeğinizin daha da çabuk rahatlayıp uyumasını sağlıyor.:) Bir diğer iyi özelliği ise yukarıda da gördüğünüz asılı duran oyun topları. Üzerlerindeki şekiller o kadar komik ve bebeğin dikkatini çekiyor ki..Sara etrafı algılamaya başladıktan sonra günün büyük bir bölümünü onlarla iletişim kurup ses çıkararak geçiriyordu.:)
Aşağıdaki link' de daha ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz.
 
Diğer ürün ise bebeğinizi odasına geçirdikten sonra kullanabileceğiniz iBaby bebek kamerası. Bu ürün iPhone ve iPad'lerle uyumlu bir çeşit IP kamera.
 
Her ne kadar her anne gibi ben de bebeğimin yanında uyumak, onun nefesini hissetmek istesem de, bunun uzun vadede hem benim hem de Sara için negatif etkileri olabileceğini duymuştum. Sara bizimle uyumaya alıştığı anda odasına geçmek istemeyecek, hem o düzenine alışmakta zorluk çekecek hem de biz kaliteli bir uykudan yoksun kalacaktık. O yüzden 3. ayına girdiğinde Sara'ya uyku eğitimi verip odasında yatırmaya başladık ve ben iBaby' e aşık oldum. Aşk diyorum çünkü gerçekten birkaç gün geçtikten sonra onsuz yapamadığımı anladım. Resmen bu alet bende bağımlılık yaptı.Yatmadan evdeki telefonlarda ve iPad' de  iBaby application' ı açıp her gece öyle yatıyorum. Gönül rahatlığıyla bir güzel uyuyorum.:) Böylece sabahında yeni ve bebekli bir  güne başlamak için ihtiyacım olan enerjiyi de toplamış oluyorum diyebilirim.:)
iBaby' i diğer bebek kameralarından ayıran en önemli özellik cep telefonunda yada iPad' de her an her yerde yanınızda olması. Ayrıca 10 seviyeli ses ve hareket alarmı sayesinde en ufak bir ses yada hareket de anında sizi uyarıyor. 4 cihazdan aynı anda erişim imkanı var. Gece görüşü de oldukça iyi. Diğer bebek kameraları içinde buna en yakın olanı sanırım Motorola BM. Yine aynı şekilde aşağıdaki link'den ürünün sitesine ulaşabilirsiniz.
 
Bunları anlatmamın sebebi herhangi bir şekilde markanın reklamını yapmak değil. Gerçekten de o kadar çeşitli bebek markası ve ürünü var ki yeni başlayanlar için hangi ürünü satın almak gerektiği, hangisinin daha fonksiyonel olduğu çok bilinmeyenli bir denklem kadar karışık. Amacım bir parça da olsa yardımda bulunabilmek...Yeni annelere ve anne adaylarına şimdiden kolay gelsin:)
                                         ,
                                                                                                                             Urbanmommy
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder