12 Şubat 2014 Çarşamba

Ünlü zürafa 'Sophie la girafe'

 
 
Yukarıda gördüğünüz zürafa en az Obama kadar ünlü!! Evet, şaka yapmıyorum. Bu kauçuk diş kaşıyıcı gerçekten çok popüler :) Bir arkadaşımdan, bebeklerimizle ilgili bilgi alışverişinde bulunduğumuz olağan bir telefon görüşmesinde tanıdım Sophie' yi... Önce bana Sophie' den bahsetti, sonra da '' Yanlış anlama ,biz koymadık tabi ki bu ismi, deli miyiz? Gerçekten adı Sophie '' dediğinde önce bayağı garipsedim .Ertesi hafta almak için mağazaya girdiğimde bir daha şaşırdım. Mağaza görevlisinden gelen yanıt ''Sophie kalmadı'' oldu. Hırs yaptım, bulmalıydım, o Sophie' yi hemen almalıydım . Sıradan bir diş kaşıyıcı nasıl raflarda tükenmiş olabilirdi ki? Aradım...Aradım...En sonunda bir yerde buldum. Rahatlamıştım. Eve getirip Sara'nın eline tutuşturdum. Önce pek suratına bakmadı. Fırlatıp yere attı. Tekrar tekrar eline verdim, sevsin diye...İşe yaramadı...Uzun süren uğraşlarımdan sonra başardım. Artık Sophie' siz bir yere adım atmıyoruz. Alıştık, benimsedik, çok sevdik, en çok onu kullanıyoruz...Falannn...Filannnn
 
Bu yazıdan çıkarılacak notlar:
  1. Pazarlama her şey'dir.
  2. Bir diş kaşıyıcıyı bile bu kadar aramam hayr-a alamet değil, ama ''bir annenin çocuğu için yapmayacağı şey yoktur '' lafının kanıtıdır.
  3. Annelik zor İş'tir.
  4. Bu yazım didaktik değil, eğlenmek amaçlıdır:)
                                                                                                                                                              
Sophie'yle yakalanan ünlüler de var...Bakın kimlermiş:)?
 
 
Madonna
 
         Miranda Kerr
 
      Nicole Richie
              
Pink
                                                                      
  Jessica Alba
 
   Hillary Duff
 
 veeee Adriana Lima
 
 
                                                                                                                                               Urbanmomy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder